5 Aralık 2007 Çarşamba

Burger King Blog

Blog Kazanı'ndan öğrendim Burge King Blog oluşturmuş, daha doğrusu KingLife diye bir site oluşturarak bunun içinde kullanıcılar tarafından oluşturulan bir blog kategorisi oluşturulmuş ve blog girdilerinin teşviki için de ay boyunca "en ilginç en tuhaf en orijinal bloğun sahibi" ayın bloggerı seçilecekmiş ve süper bir menüyle ödüllendirilecekmiş. Burger King'in bir blog uygulamasına gitmesi doğrusu oldukça güzel sayfalardaki resimlerin yüklenmesinde bir sorun olması, yavaş açılması bir sorun olarak görünüyor ama benim internet bağlantımdan da kaynaklanıyor olabilir. Bir de ödüle takıldım, ben de reklam fikirleri bloğuna en orijinal fikri gönderen kişiye bir whopper menü ısmarlayabilirim:)

Her şeye rağmen Burger King'i bloglara olan bu yaklaşımından ötürü tebrik ediyorum...

Hiç yorum yok: